Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8982286113
REGON: 52382098800000
KRS: 0001005872
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Myśl przewodnia naszego wydawnictwa to Żyj Świadomie. Zajmujemy się głównie profilaktyką zdrowotną,...
Kościan, pl. Żołnierza Polskiego 2
Jesteśmy profesjonalnym wydawnictwem i zależy nam za zadowoleniu naszych czytelników. Oferujemy im ...
Rybnik, św. Jana 13
Z naszych usług wydawniczych i drukarskich korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i właścicie...
Sosnowiec, Harcerska 15 lok. 7
Chemią pasjonuję się od najmłodszych lat. Już w podstawówce wiedziałam, że będą z nią wiązać swoją ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Media.Monks Poland Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8982286113. Firma ma numer REGON: 52382098800000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0001005872.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Firmę można odwiedzić pod adresem: Szczytnicka 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 50-382 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.0741112871071N, 17.0039751721753E. "Media.Monks Poland Sp. z o.o." to firma działająca w branży Wydawnictwa.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Media.Monks Poland Sp. z o.o.

Media.Monks Poland Sp. z o.o., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Media.Monks Poland Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.