Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5951360315
REGON: 302163091
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nowa Wieś, Szamotulska 15 lok. 1
Jako profesjonaliści w branży kompleksowo zajmujemy się każdą, nawet najmniejszą usterką, jaka może...
Komunikacja Gminy Tarnowo Podgórne, którą prowadzimy od ponad 20 lat, obejmuje m.in. linie do Pozna...
Mobilny warsztat samochodowy założyliśmy w 2015 roku. Od tego czasu wykonujemy naprawy aut osobowyc...
Warsztat samochodowy TJM Auto Serwis wyposażyliśmy w kilka stanowisk diagnostycznych i naprawczych,...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mechanika Samochodowa U Maria Pacholak Mariusz" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5951360315. Firma ma numer REGON: 302163091.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kwilcz w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wierzbowa 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 64-420 Kwilcz. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.548158N, 16.08613E. Przedsiębiorstwo "Mechanika Samochodowa U Maria Pacholak Mariusz" działa od lat w branży Stacje obsługi samochodów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Mechanika Samochodowa U Maria Pacholak Mariusz

Mechanika Samochodowa U Maria Pacholak Mariusz, Kwilcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mechanika Samochodowa U Maria Pacholak Mariusz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.