Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6421065454
REGON: 27176156500098
Rok założenia:
1996

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Pacjentom zapewniamy kompleksową pomoc z zakresu endokrynologii. Przyjmujemy zarówno dorosłych, jak...
Przedmiotem działalności pracowni jest wykonywanie specjalistycznych badań gęstości kości. Pomagamy...
Jestem doświadczonym endokrynologiem, dla którego zdrowie Pacjentów jest najważniejsze. Do każdego ...
Opole, Kośnego 36 lok. 1
Choroby gruczołów i związany z nimi nadmiar lub niedobór hormonów poważnie wpływają na zdrowie. Dla...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mazur Franciszek Endokrynolog" w rejestrze gospodarczym to: 6421065454. Firma ma numer REGON: 27176156500098.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Świerklany w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1996. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kościelna 79. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-266 Świerklany. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.0263829N, 18.5875269E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: mazurmed1@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Mazur Franciszek Endokrynolog" działa od lat w branży Endokrynolodzy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 530 377 550.

Kontakt

Kontakt Mazur Franciszek Endokrynolog

Mazur Franciszek Endokrynolog, Świerklany

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mazur Franciszek Endokrynolog


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.