Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252211868
Rok założenia:
1998
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Jagiellońska 58 lok. 122
Posiadamy dwudziestojednoletnie doświadczenie, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów. Zaj...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest przeprowadzanie szkoleń dla liderów. Stara...
Pomagam klientom indywidualnym, przedsiębiorcom, kadrom zarządzającym i całym organizacjom osiągać ...
Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5252211868 została umieszczona firma: "Mazowieckie Centrum Szkoleń".

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1998 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Długa 29. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-238 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2475935608863N, 21.0051566534184E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mcs@mcs.edu.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Mazowieckie Centrum Szkoleń" to Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 635 93 41.

Kontakt

Kontakt Mazowieckie Centrum Szkoleń

Mazowieckie Centrum Szkoleń, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mazowieckie Centrum Szkoleń


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.