Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6381737975
REGON: 243225067
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Master Of Design Aleksandra Piwowarczyk" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6381737975. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 243225067.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Żory w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2013 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na os. 700-Lecia 6 lok. 27. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-240 Żory. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.0461281733954N, 18.6875805855692E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@dobry-towar.pl. Firma "Master Of Design Aleksandra Piwowarczyk" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Master Of Design Aleksandra Piwowarczyk

Master Of Design Aleksandra Piwowarczyk, Żory

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Master Of Design Aleksandra Piwowarczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.