Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5211829287
REGON: 016425431
Rok założenia:
2000
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest przeprowadzanie otwartych szkoleń warsztatowych. Realizuj...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Przecławska 8 lok. 13
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest księgowość. Obsługujemy Klientów biznesowych z ...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marta Zabrzeska-breitling Breitling Development" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5211829287. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 016425431.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2000 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Przyczółkowa 400. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-927 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1664759784386N, 21.0850307818856E. "Marta Zabrzeska-breitling Breitling Development" to firma działająca w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Marta Zabrzeska-breitling Breitling Development

Marta Zabrzeska-breitling Breitling Development, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Zabrzeska-breitling Breitling Development


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.