Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6731915496
Rok założenia:
2023

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Mamy odpowiednią wiedzę fachową i doświadczenie, by organizować zajęcia dla dzieci i młodzieży, dos...
Re-Cord Centrum to placówka, w której mieliśmy okazję szkolić już setki uczniów z każdej grupy wiek...
Studio Tańca Jankowski założyliśmy z myślą o osobach, które marzą o rozpoczęciu przygody z tańcem o...

O firmie

Firma "Marta Miklińska Magic Tattoo" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6731915496.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Stargard w województwie zachodniopomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2023. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żybułtowskiej 8a lok. 14. Kod pocztowy do korespondencji to: 73-110 Stargard. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.3198971936473N, 15.0302819107392E. "Marta Miklińska Magic Tattoo" to firma działająca w branży Niepubliczne szkoły artystyczne.

Szkoła, aby w pełni realizować swoją działalność wychowawczą i opiekuńczą, zatrudnia fachową kadrę pedagogiczną z gruntowną praktyką dydaktyczną. Program zajęć edukacyjnych realizowany w szkole, nie tylko pozwala uczniom zdobyć wymaganą wiedzę, ale także wpływa na rozwój ich osobowości wraz z pozyskaniem nowych umiejętności.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Marta Miklińska Magic Tattoo

Marta Miklińska Magic Tattoo, Stargard

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Miklińska Magic Tattoo


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.