Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7321883515
REGON: 364632420
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aleksandrów Łódzki, Piotrkowska 29/31 lok. 16
Głównym profilem mojej działalność jest doradztwem podatkowym. W moim biurze doradztwa podatkowego ...
Nasze biuro rachunkowe oferuje kompleksowe usługi z zakresu księgowości i doradztwa podatkowego, de...
Głównym profilem naszej kancelarii są usługi doradcze z zakresu podatków i księgowości. Jako doświa...
Przedmiotem naszej działalności jest doradztwo podatkowe. Udzielamy porad, opinii z zakresu podatkó...

O firmie

Firma "Marta Janicka Usługi Rachunkowe" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7321883515. Firma ma numer REGON: 364632420.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Łódź w województwie łódzkim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2016 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Turoszowska 11 lok. 15. Korespondencyjny kod pocztowy to: 91-025 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.789978N, 19.4118919E. Firma "Marta Janicka Usługi Rachunkowe" prowadzi swoją działalność w branży Doradztwo podatkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Rodzaj obsługiwanych klientów
Firmy jednoosobowe
Firmy krajowe
Spółki cywilne
Spółki jawne
Spółki partnerskie
Informacje dodatkowe
Firma ubezpieczona OC

Kontakt

Kontakt Marta Janicka Usługi Rachunkowe

Marta Janicka Usługi Rachunkowe, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Janicka Usługi Rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.