Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7120253782
REGON: 430129206
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wiele osób marzy o własnym domu, o swoich czterech kątach, w których będą czuć się dobrze, bezpiecz...
Już od lat powodzeniem działamy w branży ogólnobudowlanej. Naszą specjalnością są usługi remontowe ...
Wraz ze swoją sprawdzoną ekipą działamy na rynku od 2004 roku, podejmując się dla naszych klientów ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marko. Usługowy zakład remontowo - budowlany. Kowalik M." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7120253782. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 430129206.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Miłków w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1992 roku. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 21-220 Miłków. Kompletne współrzędne GPS to: 51.6309047883991N, 22.8172376813772E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: kontakt@markobudowa.pl. Firma "Marko. Usługowy zakład remontowo - budowlany. Kowalik M." prowadzi swoją działalność w branży Usługi budowlane.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 885 139 618 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Marko. Usługowy zakład remontowo - budowlany. Kowalik M.

Marko. Usługowy zakład remontowo - budowlany. Kowalik M., Miłków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marko. Usługowy zakład remontowo - budowlany. Kowalik M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.