Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6412169645
REGON: 278186325
Rok założenia:
2004
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marketing-usługi-informatyka Anna Różycka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6412169645. Firma ma numer REGON: 278186325.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Ruda Śląska w województwie śląskim. Działa na rynku od 2004 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Gwarecka 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-705 Ruda Śląska. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2657638695278N, 18.8948202576164E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: biuro@easy-tax.net. "Marketing-usługi-informatyka Anna Różycka" to firma działająca w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Marketing-usługi-informatyka Anna Różycka

Marketing-usługi-informatyka Anna Różycka, Ruda Śląska

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marketing-usługi-informatyka Anna Różycka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.