Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9720190654
REGON: 300798342
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marketing Up Magdalena Chojnacka" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9720190654. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 300798342.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Siekierki Wielkie w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2014 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Szkolna 29. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-025 Siekierki Wielkie. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3806299998724N, 17.1624199534646E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: mchojnacka@op.pl. "Marketing Up Magdalena Chojnacka" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Marketing Up Magdalena Chojnacka

Marketing Up Magdalena Chojnacka, Siekierki Wielkie

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marketing Up Magdalena Chojnacka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.