Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9562334604
REGON: 36999822500000
KRS: 0000728380
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marketing Internetowy Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9562334604. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 36999822500000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000728380.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Toruń w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Przedsiębiorstwo znajduje się na Sienkiewicza 29. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 87-100 Toruń. Kompletne współrzędne GPS to: 53.0240101568627N, 18.6084699215686E. Branża, w której specjalizuje się firma "Marketing Internetowy Sp. z o.o." to Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Marketing Internetowy Sp. z o.o.

Marketing Internetowy Sp. z o.o., Toruń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marketing Internetowy Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.