Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9561872601
REGON: 364862076
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od zawsze interesowałem się stylizacją włosów oraz stosowaniem nowych rozwiązań w tym zakresie. W m...
Bydgoszcz, Bydgoskich Olimpijczyków 16
W Pracowni Fryzjerskiej Agnieszki Aranowskiej zapewniamy pełną i profesjonalną obsługę fryzjerską. ...
Do mojego salonu zgłaszają się Panie, które marzą o spektakularnej zmianie koloru włosów lub które ...
Bydgoszcz, Dworcowa 66
Crystal Look to salon fryzjerski i gabinet kosmetyczny założony z miłości do piękna. Zapewniamy mił...

O firmie

Firma "Mariola Durka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9561872601. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 364862076.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Łążyn w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 87-134 Łążyn. Kompletne współrzędne GPS to: 53.1240268861095N, 18.4178224800493E. "Mariola Durka" to firma działająca w branży Salony fryzjerskie.

Oprócz strzyżenia włosów, fryzjerzy pomogą dobrać odpowiedni kolor, który zapewni oczekiwany efekt stylistyczny. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o najlepszej klasy kosmetyki pielęgnacyjne, a także nowoczesny sprzęt i sprawdzone metody, co jest gwarancją pełnego zadowolenia Klientów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Mariola Durka

Mariola Durka, Łążyn

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mariola Durka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.