Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8982300043
Rok założenia:
2023
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ramach zajęć Przemysław Cielewicz skupia się na rozwijaniu umiejętności technicznych, obejmującyc...
Szkoła pływania Fitness-Sport oferuje naukę pływania na bygdoskich basenach, takich jak Astoria, Ła...
Nowy Dwór Mazowiecki, Sportowa 66
Szkołę pływania Swimtom tworzy nasz zespół wykwalifikowanych trenerów, a w tym - Tomasz Grzelak, Ag...
Jestem wykwalifikowanym trenerem personalnym z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę indywidualne za...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Maria Sławuska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8982300043.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2023 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: kard. Ledóchowskiego 9 lok. 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 50-325 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.1207642352941N, 17.0487611372549E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mslawuska@gmail.com. Branża Kursy sportowe to dziedzina, w której firma "Maria Sławuska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 784 373 499.

Kontakt

Kontakt Maria Sławuska

Maria Sławuska, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Maria Sławuska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.