Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6621667442
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Bochnia, Bracka 4 lok. 1
W salonie Marioli Maj klienci mają dostęp do profesjonalnych usług strzyżenia damskiego, męskiego i...
W salonie Aida wykorzystujemy sprawdzone rozwiązania oraz nowinki fryzjerskie. Do pielęgnacji oraz ...
Wieloletnie doświadczenie oraz nieustannie poszerzana wiedza z zakresu nowych technik i metod fryzj...
Kraków, Barska 61a lok. 2
Nasza firma, założona przez pasjonatów i fachowców w zakresie strzyżenia i pielęgnacji męskich włos...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6621667442 została umieszczona firma: "Maria Kula".

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Topola w województwie świętokrzyskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 28-530 Topola. Kompletne współrzędne GPS to: 50.309836N, 20.441951E. "Maria Kula" to firma działająca w branży Salony fryzjerskie.

Oprócz strzyżenia, doświadczeni fryzjerzy zawsze służą pomocą w doborze odpowiedniej koloryzacji i techniki, która będzie odpowiadać za efekt końcowy fryzury. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o najlepszej klasy kosmetyki pielęgnacyjne, a także nowoczesny sprzęt i sprawdzone metody, co jest gwarancją pełnego zadowolenia Klientów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Maria Kula

Maria Kula, Topola

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Maria Kula


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.