Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6572104399
REGON: 016427737
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Izabelin C, Kazimierza Tetmajera 11
Nasza podstawowa działalność obejmuje projektowanie i rozwój oprogramowania wykorzystywanego w bran...
Warszawska firma KNT Technology to ekspert w dziedzinie szkoleń i wdrożeń systemów informatycznych....
Kraków, Eljasza Walerego Radzikowskiego 47D lok. LUB4
Pro-Holding to nie tylko firma informatyczna - to 30 lat doświadczeń, pasji i doskonałości w świadc...
Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług....

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6572104399 została umieszczona firma: "Marek Kutyła Marek Kutyła - Usługi Informatyczne". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 016427737.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jaszowiecka 14 lok. 33. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-934 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.1879340822629N, 21.0528365359658E. "Marek Kutyła Marek Kutyła - Usługi Informatyczne" to firma działająca w branży Oprogramowanie informatyczne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Marek Kutyła Marek Kutyła - Usługi Informatyczne

Marek Kutyła Marek Kutyła - Usługi Informatyczne, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marek Kutyła Marek Kutyła - Usługi Informatyczne


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.