Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6631156789
REGON: 291042263
Rok założenia:
1999
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marek Furmańczyk Top Marketing" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6631156789. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 291042263.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Piaseczno w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1999 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Mochnackiego 50. Kod pocztowy do korespondencji to: 26-110 Piaseczno. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.0711530556282N, 21.021167247833E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marek.furmanczyk@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Marek Furmańczyk Top Marketing" działa od lat w branży Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Marek Furmańczyk Top Marketing

Marek Furmańczyk Top Marketing, Piaseczno

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marek Furmańczyk Top Marketing


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.