Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 17:00
Wt.
08:00 - 17:00
Śr.
08:00 - 17:00
Cz.
08:00 - 17:00
Pt.
08:00 - 17:00
Sb.
08:00 - 17:00
Nd.
08:00 - 17:00
Dane rejestrowe:
NIP: 1180814554
REGON: 017374322
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Agencja P&P Marketing w Warszawie specjalizuje się w świadczeniu usług marketingowych, które są dos...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1180814554. Firma ma numer REGON: 017374322.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2001 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na gen. Sylwestra Kaliskiego 39 lok. 8. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 01-473 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2293230590774N, 21.0477262014315E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: LBS@lokalnebadania.com. Firma "Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko" prowadzi swoją działalność w branży Agencje marketingowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 608 534 795. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn.-Nd.: 08:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko

Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Lokalne Badania Społeczne Marcin Jóźko


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.