Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8641634524
REGON: 260279354
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest hurtowa sprzedaż warzyw i owoców. Zapewnia...
Budując na fundamencie wieloletniej tradycji rodziny Szeliga, z dumą produkujemy jabłka o unikalnym...
W Hurtowni Bik każdego dnia przyjmujemy dostawy świeżych warzyw i owoców, które później sami transp...
Głównym profilem naszej firmy jest skup i sprzedaż jabłek. Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza po...

O firmie

Firma "Lasota Mariusz. Owoce" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8641634524. Firma ma numer REGON: 260279354.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Sandomierz w województwie świętokrzyskim. Początek działalności firmy na rynku to 2009 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Łukawska 27. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 27-600 Sandomierz. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.688941N, 21.776049E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mariuszlasota1@wp.pl. Branża Hurtownie owoców i warzyw to dziedzina, w której firma "Lasota Mariusz. Owoce" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 722 001 616.

Kontakt

Kontakt Lasota Mariusz. Owoce

Lasota Mariusz. Owoce, Sandomierz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Lasota Mariusz. Owoce


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.