Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5691042830
REGON: 130190557
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Moją główną inspiracją artystyczną oraz obszarem fotograficznych zainteresowań jest fotografia kobi...
Nowy Dwór Mazowiecki, Bohaterów Modlina 30 lok. 7
W zakładzie fotograficznym Jolanty Wacławek zostaną Państwo fachowo obsłużeni przez fotografa, któr...
Fotografią interesuję się już od 15 roku życia, kiedy dostałam na prezent pierwszy aparat marki Son...
Warszawa, Juliusza Słowackiego 21/23
Specjalizujemy się w fotografii komercyjnej. Wykonujemy zdjęcia do dokumentów oraz zdjęcia studyjne...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Foto-Lab Krzysztof Puzio" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5691042830. Numer REGON firmy to: 130190557.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Mława w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Żeromskiego 8 lok. 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 06-500 Mława. Kompletne współrzędne GPS to: 53.112094N, 20.3838614509804E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: fotolabmlawa@gmail.com. Firma "Foto-Lab Krzysztof Puzio" prowadzi swoją działalność w branży Usługi fotograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Foto-Lab Krzysztof Puzio

Foto-Lab Krzysztof Puzio, Mława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Foto-Lab Krzysztof Puzio


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.