Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6342856492
REGON: 36370918300000
KRS: 0000601258
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aktywna Przestrzeń w Oświęcimiu to strefa ruchu i zabawy, w której prowadzimy indywidualne i grupow...
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Klub Sportowy Chillli" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6342856492. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36370918300000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000601258.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Katowice w województwie śląskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Piastów 10 lok. 35. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 40-868 Katowice. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.2737545258434N, 18.9763164996626E. Branża Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne to dziedzina, w której firma "Klub Sportowy Chillli" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Klub Sportowy Chillli

Klub Sportowy Chillli, Katowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Klub Sportowy Chillli


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.