Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6332039490
REGON: 388441893
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej ofercie sprzedaży znaleźć można między innymi kosmetyki fryzjerskie. Mamy spory wybór szam...
Oferujemy kompleksową pielęgnację, bazując na konsultacjach, które pozwalają nam dokładnie określić...
Działamy z myślą o pomocy w rozwoju wielu gabinetów kosmetycznych, SPA i gabinetów medycyny estetyc...
Każda kobieta marzy o zadbanych paznokciach, a założony przez nas sklep internetowy ManiNails.pl um...

O firmie

Firma "Klaudia Starostka Studio Urody" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6332039490. Numer REGON firmy to: 388441893.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gogołowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2021 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Cicha 23. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-323 Gogołowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.9938029601294N, 18.5949584457752E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: claudia823@op.pl. "Klaudia Starostka Studio Urody" to firma działająca w branży Wyposażenie salonów kosmetycznych.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 668 238 244.

Kontakt

Kontakt Klaudia Starostka Studio Urody

Klaudia Starostka Studio Urody, Gogołowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Klaudia Starostka Studio Urody


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.