Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
10:00 - 20:00
Wt.
10:00 - 20:00
Śr.
10:00 - 20:00
Cz.
10:00 - 20:00
Pt.
10:00 - 20:00
Sb.
11:00 - 19:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7542893713
REGON: 161482468
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Firma "Kim Long" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7542893713. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 161482468.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Tęczowa 20. Kod pocztowy do korespondencji to: 53-602 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.10658N, 17.01848E. Branża, w której specjalizuje się firma "Kim Long" to Restauracje chińskie.

"Kim Long" oferuje w swoim menu obszerny wybór dań mięsnych oraz bezmięsnych, a także kompleksowe przygotowanie ze świeżych i starannie dobranych składników specjalnych dań dostosowanych do indywidualnych życzeń przy organizacji uroczystości rodzinnych lub biznesowych. O doznania podniebienia swoich Gości, a także sympatyczną atmosferę dba doświadczony personel, dla którego ich satysfakcja i zadowolenie jest najważniejszą sprawą.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 71 342 86 68 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 10:00-20:00; Sb.: 11:00-19:00.

Kontakt

Kontakt Kim Long

Kim Long, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kim Long


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.