Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8921294265
REGON: 381877363
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasze biuro rachunkowe specjalizuje się w rachunkowości i księgowości. Działalność prowadzimy od ki...
Głównym profilem naszej działalności są usługi rachunkowe. Naszym klientom oferujemy pełną obsługę ...
Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 13b
Zapewniamy swoim klientom sporządzanie raportów oraz sprawozdań finansowych. Dzięki nim możecie Pań...
Zespół Biura rachunkowego Vega to specjaliści od finansów, ekonomii i księgowości. Z tego powodu mo...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8921294265 została umieszczona firma: "Kancelaria Rachunkowa Agama Agnieszka Żelazkowska". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 381877363.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Rypin w województwie kujawsko-pomorskim. Działa na rynku od 2018 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Mławska 30. Kod pocztowy do korespondencji to: 87-500 Rypin. Kompletne współrzędne GPS to: 53.0655199740957N, 19.4177199751493E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: twkancelaria@tlen.pl. Firma "Kancelaria Rachunkowa Agama Agnieszka Żelazkowska" prowadzi swoją działalność w branży Biura rachunkowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Kancelaria Rachunkowa Agama Agnieszka Żelazkowska

Kancelaria Rachunkowa Agama Agnieszka Żelazkowska, Rypin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kancelaria Rachunkowa Agama Agnieszka Żelazkowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.