Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5742030967
REGON: 243256820
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Jelliz Przemysław Łobodziński" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5742030967. Firma ma numer REGON: 243256820.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Opole w województwie opolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Przedsiębiorstwo znajduje się na Partyzancka 70D lok. 29. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 41-120 Opole. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.953499777948N, 19.0078057752655E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: przemyslaw.lobodzinski@gmail.com. "Jelliz Przemysław Łobodziński" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Jelliz Przemysław Łobodziński

Jelliz Przemysław Łobodziński, Opole

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Jelliz Przemysław Łobodziński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.