Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5482131883
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w mechanice pojazdowej, wykonujemy niezbędne naprawy już od ponad dwudziestu sze...
Zajmujemy się świadczeniem profesjonalnych usług dla Państwa samochodów. Zajmujemy się szeroko poję...
Oferujemy pełen zakres usług mechanicznych, od wymiany opon po kompleksową naprawę silnika. Za głów...
Bielsko-Biała, Spółdzielców 2
Nasz zespół doświadczonych specjalistów oferuje szeroki zakres usług, obejmujący profesjonalną diag...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Janusz Czyż Blacharstwo - Mechanika" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5482131883.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Ustroń w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Akacjowa 27. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-450 Ustroń. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 49.7013394995216N, 18.8124589E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: janosik7@onet.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Janusz Czyż Blacharstwo - Mechanika" to Stacje obsługi samochodów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Janusz Czyż Blacharstwo - Mechanika

Janusz Czyż Blacharstwo - Mechanika, Ustroń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Janusz Czyż Blacharstwo - Mechanika


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.