Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6571585617
REGON: 260716560
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ofercie firmy Carsmet znajdują się produkowane przez nas części zamienne do autobusów takich mare...
Sklep motoryzacyjny AT Truck wyposaża Klientów prywatnych, firmy zarządzające dużymi flotami pojazd...
Do najczęściej stosowanych podzespołów w pojazdach należą cięgna i linki. Renomowanym dostawcą tego...
Nasze bogate doświadczenie w branży przekłada się na wysoką jakość oferowanych usług. Dostarczamy c...

O firmie

Firma "Januchta Tadeusz. Usługi Konsultingowe." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6571585617. Numer REGON firmy to: 260716560.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kielce w województwie świętokrzyskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2013 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Starogórska 24. Kod pocztowy do korespondencji to: 25-443 Kielce. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8987069N, 20.675552E. Branża Producenci i hurtownie akcesoriów i części zamiennych do samochodów to dziedzina, w której firma "Januchta Tadeusz. Usługi Konsultingowe." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 41 368 54 46.

Kontakt

Kontakt Januchta Tadeusz. Usługi Konsultingowe.

Januchta Tadeusz. Usługi Konsultingowe., Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Januchta Tadeusz. Usługi Konsultingowe.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.