Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8211437235
REGON: 711581251
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności naszego przedsiębiorstwa jest produkcja oraz sprzedaż artykułów rekla...
Barbra zajmuje się produkcją katalogów zawierających próbki, np. tkanin wykładzinowych. Próbniki st...
Promocja jest ważną częścią działalności każdej firmy. Nie jest ona jednak możliwa bez odpowiednich...
Nasza firma skupia się na produkcji najrozmaitszych materiałów reklamowych. Od dużych reklam zewnęt...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8211437235 została umieszczona firma: "Ittmedia Telecom Marcin Lubelski". Firma ma numer REGON: 711581251.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Siedlce w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1998 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kochanowskiego 7a. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 08-110 Siedlce. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.1684703558287N, 22.2750582938617E. Branża Artykuły, akcesoria reklamowe to dziedzina, w której firma "Ittmedia Telecom Marcin Lubelski" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 25 632 71 90.

Kontakt

Kontakt Ittmedia Telecom Marcin Lubelski

Ittmedia Telecom Marcin Lubelski, Siedlce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ittmedia Telecom Marcin Lubelski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.