Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5271405875
REGON: 012918160
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest organizowanie Festiwalu Czekolady już od niemalże dziesię...
Prowadzimy dom weselny, w którym zajmujemy się nie tylko organizacją uroczystości ślubnych, ale też...
Zajazd Nad Sanem to wyjątkowe miejsce na mapie Jarosławia. Nasz dom weselny znajduje się w niedalek...
Organizacja imprez firmowych, konferencji, targów oraz innych eventów to zadanie wymagające precyzj...

O firmie

Firma "Intershow. Mangel Z." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5271405875. Firma ma numer REGON: 012918160.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1998. Firmę można odwiedzić pod adresem: Rajmunda 27. Kod pocztowy do korespondencji to: 03-606 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.2870467N, 21.0565515E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: juhan@wp.pl. Branża Organizacja imprez masowych to dziedzina, w której firma "Intershow. Mangel Z." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 678 70 17.

Kontakt

Kontakt Intershow. Mangel Z.

Intershow. Mangel Z., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Intershow. Mangel Z.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.