Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8381019979
REGON: 750370791
Rok założenia:
1990
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""INTER FARM" Edward Meszka" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8381019979. Firma ma numer REGON: 750370791.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Chylice-Kolonia w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1990. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wojska Polskiego 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 96-313 Chylice-Kolonia. Kompletne współrzędne GPS to: 52.0857299665757N, 20.5544699647356E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: em7@go2.pl. ""INTER FARM" Edward Meszka" to firma działająca w branży Konsulting.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt "INTER FARM" Edward Meszka

"INTER FARM" Edward Meszka, Chylice-Kolonia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "INTER FARM" Edward Meszka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.