Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7842234877
REGON: 301484982
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poznań, os. Czecha 117 lok. 7
Mogę pochwalić się dużym doświadczeniem. W firmie Avon pracuję już od prawie trzydziestu lat. Przez...
Częstochowa, al. Najświętszej Maryi Panny 1
Nasz zespół tworzą konsultanci, którzy chcą brać udział w rozwoju naszej firmy i poszerzaniu wiedzy...
Warszawa, Domaniewska 47 lok. 10
Organic Village to więcej niż sklep – to przestrzeń, w której znajdziesz produkty żywnościowe i kos...
Warszawa, Królowej Marysieńki 90
Nasze produkty są oparte na naturalnych składnikach, w tym ekstraktach roślinnych, zapewniając tym ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7842234877 została umieszczona firma: "Instytut Urody Lookwell Małgorzata Prus". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 301484982.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gniezno w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Warszawska 38 lok. 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-200 Gniezno. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.5342083753702N, 17.59570589159E. Branża, w której specjalizuje się firma "Instytut Urody Lookwell Małgorzata Prus" to Kosmetyki.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Instytut Urody Lookwell Małgorzata Prus

Instytut Urody Lookwell Małgorzata Prus, Gniezno

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Instytut Urody Lookwell Małgorzata Prus


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.