Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9512549998
REGON: 52319760900000
KRS: 0000993585
Rok założenia:
2022
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...
Pomagam klientom indywidualnym, przedsiębiorcom, kadrom zarządzającym i całym organizacjom osiągać ...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest przeprowadzanie szkoleń dla liderów. Stara...
Warszawa, Jagiellońska 58 lok. 122
Posiadamy dwudziestojednoletnie doświadczenie, dzięki czemu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów. Zaj...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Instytut Rozwoju Sprzedaży I Marketingu Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9512549998. Firma ma numer REGON: 52319760900000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000993585.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2022 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Puławska 457. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 02-844 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2252401640694N, 20.9961440504961E. Przedsiębiorstwo "Instytut Rozwoju Sprzedaży I Marketingu Sp. z o.o." działa od lat w branży Szkolenia i kursy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Instytut Rozwoju Sprzedaży I Marketingu Sp. z o.o.

Instytut Rozwoju Sprzedaży I Marketingu Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Instytut Rozwoju Sprzedaży I Marketingu Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.