Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7962962036
REGON: 14656884200000
KRS: 0000452969
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszym celem jest zapewnianie pomocy i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Nas...
Bank Żywności narodził się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych, kiedy to bogaty biznesmen po za...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Instytut Komunikacji Międzykulturowej I Studiów Interdyscyplinarnych Silk Road" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7962962036. Numer REGON firmy to: 14656884200000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000452969.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Józefówek w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2013 roku. Korespondencyjny kod pocztowy to: 26-660 Józefówek. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.4889168N, 21.1744393E. Branża Stowarzyszenia, towarzystwa i związki to dziedzina, w której firma "Instytut Komunikacji Międzykulturowej I Studiów Interdyscyplinarnych Silk Road" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Instytut Komunikacji Międzykulturowej I Studiów Interdyscyplinarnych Silk Road

Instytut Komunikacji Międzykulturowej I Studiów Interdyscyplinarnych Silk Road, Józefówek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Instytut Komunikacji Międzykulturowej I Studiów Interdyscyplinarnych Silk Road


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.