Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5170360898
REGON: 180918072
KRS: 0000441383
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w usługach w zakresie mechaniki samochodowej, zajmujemy się montażem instalacji ...
Szeroka oferta Auto Service Daytona z zakresu mechaniki i elektromechaniki skierowana jest do właśc...
Nasz warsztat wyposażony jest w nowoczesne urządzenia, narzędzia oraz komputer do diagnostyki samoc...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług w zakresie mechaniki samochodowej. Klie...

O firmie

Firma "Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5170360898. Firma ma numer REGON: 180918072. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000441383.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rzeszów w województwie podkarpackim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Przedsiębiorstwo znajduje się na mjr. Sucharskiego 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 35-225 Rzeszów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2346469N, 22.1231039E. Branża, w której specjalizuje się firma "Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o." to Stacje obsługi samochodów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o.

Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o., Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Instytut Analizy Ryzyka Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.