Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8961118623
REGON: 932941965
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od początku działalności firma Imar ze Złotoryi jest skupiona na projektowaniu i produkcji wyjątkow...
Sublimacja to technika drukarska, używana przede wszystkim produkcji odzieży sportowej, a także rek...
Barbra zajmuje się produkcją katalogów zawierających próbki, np. tkanin wykładzinowych. Próbniki st...
Promocja jest ważną częścią działalności każdej firmy. Nie jest ona jednak możliwa bez odpowiednich...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Inspiracje. Agencja reklamowa. Kargol M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8961118623. Numer REGON firmy to: 932941965.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Przedsiębiorstwo znajduje się na Głowackiego 35 lok. 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 51-691 Wrocław. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.11205N, 17.09577E. Branża, w której specjalizuje się firma "Inspiracje. Agencja reklamowa. Kargol M." to Artykuły, akcesoria reklamowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 607 585 969 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Inspiracje. Agencja reklamowa. Kargol M.

Inspiracje. Agencja reklamowa. Kargol M., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Inspiracje. Agencja reklamowa. Kargol M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.