Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8522035421
REGON: 811109887
Rok założenia:
1997

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Infomap Marketing s.c.Jarosław Cejko Krzysztof Jurski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8522035421. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 811109887.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Szczecin w województwie zachodniopomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 1997 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: 3 Maja 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 70-214 Szczecin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.423418N, 14.550095E. Firma "Infomap Marketing s.c.Jarosław Cejko Krzysztof Jurski" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Infomap Marketing s.c.Jarosław Cejko Krzysztof Jurski

Infomap Marketing s.c.Jarosław Cejko Krzysztof Jurski, Szczecin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Infomap Marketing s.c.Jarosław Cejko Krzysztof Jurski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.