Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9730046083
REGON: 977991362
Rok założenia:
2002

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w leczeniu uzależnień. Dostosowujemy proces leczenia do wieku i indywidualnych c...
MedicaLaser w swojej ofercie posiada szereg nowatorskich technik leczenia, w tym zabiegi z osoczem ...
Od lat interesowałam się niekonwencjonalnymi i naturalnymi metodami leczenia. Z czasem zainteresowa...
Kapsuła balansująca to wynik zaawansowanej technologii opartej na naukowej mądrości założyciela Fun...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Mariola Stanisławska" w rejestrze gospodarczym to: 9730046083. Firma ma numer REGON: 977991362.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Zielona Góra w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2002. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wrocławska 65A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 65-218 Zielona Góra. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.9349638814209N, 15.5176717008221E. Branża Medycyna naturalna to dziedzina, w której firma "Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Mariola Stanisławska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Mariola Stanisławska

Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Mariola Stanisławska, Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Mariola Stanisławska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.