Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6141545288
REGON: 365006652
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gliwice, Satyryków 20 lok. 9
Działamy w sektorze informatycznym. Prowadzimy sprzedaż oprogramowania dla zarządców nieruchomości ...
Oferujemy sprzedaż, wdrożenia oraz serwis oprogramowania. Wykonujemy również integrację systemów in...
W dzisiejszych realiach nie można sobie wyobrazić funkcjonowania firm, uczelni czy instytucji publi...
Firma Virgo w Kaliszu powstała, by świadczyć dla Państwa usługi telekomunikacyjne i informatyczne. ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Image Design Aleksander Gołaszewski" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6141545288. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 365006652.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Opole w województwie opolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Ozimska 40 lok. 315. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 45-854 Opole. Kompletne współrzędne GPS to: 50.6676670089114N, 17.9315546950987E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@tania-strona.opole.pl. Firma "Image Design Aleksander Gołaszewski" prowadzi swoją działalność w branży Oprogramowanie komputerowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Image Design Aleksander Gołaszewski

Image Design Aleksander Gołaszewski, Opole

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Image Design Aleksander Gołaszewski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.