Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5261061836
REGON: 013151513
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Firma "Human Ad. Agencja reklamowa. Doradztwo marketingowe, promocja" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5261061836. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 013151513.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 1998 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Płocka 5A lok. 119. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-231 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2434125615589N, 20.9664963976782E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: agencja@human-ad.pl. Branża Agencje reklamowe ATL to dziedzina, w której firma "Human Ad. Agencja reklamowa. Doradztwo marketingowe, promocja" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 663 767 272 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Human Ad. Agencja reklamowa. Doradztwo marketingowe, promocja

Human Ad. Agencja reklamowa. Doradztwo marketingowe, promocja, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Human Ad. Agencja reklamowa. Doradztwo marketingowe, promocja


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.