Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7342995515
REGON: 147261324
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od 20 lat firma realizuje dla swoich klientów inwestycje budowlane o różnym przeznaczeniu. Buduje z...
Motywacją do założenia firmy WGDesign było nasze wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej. Maj...
Czarny Las, Częstochowska 193
Wytwórnię konstrukcji stalowych prowadzimy już od 2008 roku. Przez czternaście lat prowadzenia dzia...
Kraków, os. Złotej Jesieni 6 lok. 67
Głównym profilem naszej działalności jest budownictwo. Posiadamy 17-letnie doświadczenie w branży, ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7342995515 została umieszczona firma: "House Technology Władysław Bołoz". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 147261324.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Pruszków w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2014 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Gałczyńskiego 33A lok. 61. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-800 Pruszków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1989596N, 20.7864144E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: wladyslaw.boloz@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "House Technology Władysław Bołoz" to Konstrukcje budowlane.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt House Technology Władysław Bołoz

House Technology Władysław Bołoz, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie House Technology Władysław Bołoz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.