Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8792711671
REGON: 38298233000000
KRS: 0000779901
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako certyfikowany trener jestem w stanie skutecznie pomagać Wam w kształtowaniu mięśni, poprawie k...
W Victory Dance kładziemy nacisk na różnorodność stylów tanecznych, aby każdy mógł znaleźć coś dla ...
Studio Figura we Wrocławiu to idealny wybór, jeśli potrzebujesz pomocy w modelowaniu sylwetki. Uważ...
Nazywam się Mateusz Kornafel i jestem trenerem personalnym oraz instruktorem kulturystyki. Sport to...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "High Medical Technology Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8792711671. Numer REGON firmy to: 38298233000000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000779901.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Toruń w województwie kujawsko-pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Konstytucji 3 Maja 17G. Kod pocztowy do korespondencji to: 87-100 Toruń. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.0242214901961N, 18.6736660784314E. Branża Siłownie i kulturystyka to dziedzina, w której firma "High Medical Technology Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt High Medical Technology Sp. z o.o.

High Medical Technology Sp. z o.o., Toruń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie High Medical Technology Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.