Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7121345807
REGON: 431149790
Rok założenia:
1999
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Gregorowicz Irena Pośrednictwo Handlowe" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7121345807. Firma ma numer REGON: 431149790.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1999. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kawaleryjska 6 lok. 55. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-552 Lublin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.2335044996546N, 22.5107897755927E. Firma "Gregorowicz Irena Pośrednictwo Handlowe" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Gregorowicz Irena Pośrednictwo Handlowe

Gregorowicz Irena Pośrednictwo Handlowe, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gregorowicz Irena Pośrednictwo Handlowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.