Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 7772323178
REGON: 634618114
Rok założenia:
2001

Polecane oferty

Mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu reklamy. Współpracowaliśmy z wieloma podmiotami na terenie c...
W ofercie znajduje się między innymi druk solwentowy. Charakteryzuje się on odpornością na wszelkie...
Zakład poligraficzny Mpixel wyposażyliśmy w nowoczesne urządzenia do wydruków wielko- i małoformato...
Gdańsk, Grudziądzka 8 lok. U1
Głównym przedmiotem działalności ARPI Reklamy są usługi reklamowe. Podejmiemy się opracowania proje...

O firmie

Jesteśmy firmą prowadzoną przez Marka Marosza. Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu. Na rynku działamy z powodzeniem od 1992 roku. Działamy w oparciu o nowoczesne technologie i specjalistyczne maszyny.

Oferta

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie reklamy wielkoformatowej. Wykonujemy druki wielkoformatowe od formatu A3. Drukujemy na takich materiałach jak m.in. banery, folie samoprzylepne czy tradycyjny papier. Grafiki drukujemy z użyciem rozpuszczalnikowej farby solwentowej. Dysponujemy ploterem umożliwiającym nam wykonanie szyldów reklamowych i liter przestrzennych. Realizujemy również zlecenia związane z systemami wystawienniczymi.

Proponujemy także pokrywanie powierzchni laminatem zwiększającym odporność materiału na na wilgoć i uszkodzenia mechaniczne. Uzupełnieniem naszej oferty są usługi oklejania pojazdów. Drukujemy techniką solwentową na foliach polimerowych lub wylewnych.

Zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

Kontakt Graftext Marek Marosz

Graftext Marek Marosz, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Graftext Marek Marosz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.