Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9141502961
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9141502961 została umieszczona firma: "Gomar Consulting s.c. Laszczyńska M., Asejczyk-Woroniecka M.".

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kuropatnik w województwie dolnośląskim. Korespondencyjny kod pocztowy to: 57-100 Kuropatnik. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.74879N, 17.10832E. Branża, w której specjalizuje się firma "Gomar Consulting s.c. Laszczyńska M., Asejczyk-Woroniecka M." to Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 609 622 788 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Gomar Consulting s.c. Laszczyńska M., Asejczyk-Woroniecka M.

Gomar Consulting s.c. Laszczyńska M., Asejczyk-Woroniecka M., Kuropatnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gomar Consulting s.c. Laszczyńska M., Asejczyk-Woroniecka M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.