Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7792286701
REGON: 364613261
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Get More Media Jakub Nowicki" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7792286701. Firma ma numer REGON: 364613261.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2016 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jana Henryka Dąbrowskiego 89 lok. 261. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 61-655 Poznań. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.4145066990911N, 16.8968351E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: jakub.nowicki@gmail.com. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Get More Media Jakub Nowicki" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Get More Media Jakub Nowicki

Get More Media Jakub Nowicki, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Get More Media Jakub Nowicki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.