Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8442155198
REGON: 200762040
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Główny profil naszej firmy to geodezja, a dokładnie projektowanie, budowa i eksploatacja miast, bud...
Profesjonalna i sprawna obsługa geodezyjna. Stawiamy przede wszystkim na jakość usług. Stworzyliśmy...
Nasza działalność związana jest z geodezją i kartografią. Na swoim koncie mamy współpracę z licznym...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest świadczenie usług geodezyjnych oraz kartog...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8442155198 została umieszczona firma: "Geo-Marka. M.Kacprzyk". Numer REGON firmy to: 200762040.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Suwałki w województwie podlaskim. Początek działalności firmy na rynku to 2013 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: gen. Sikorskiego 2 lok. 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 16-400 Suwałki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.1066173N, 22.9269702E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: geo-marka@o2.pl. Firma "Geo-Marka. M.Kacprzyk" prowadzi swoją działalność w branży Usługi geodezyjne i kartograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 603 974 900.

Kontakt

Kontakt Geo-Marka. M.Kacprzyk

Geo-Marka. M.Kacprzyk, Suwałki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Geo-Marka. M.Kacprzyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.