Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7731972106
REGON: 100671850
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma Geo Projekt działa głównie na terenie województwa łódzkiego, jednak jest otwarta na wszystkie...
Firma Pawła Mokrosińskiego z Brąszewic produkuje oraz dostarcza specjalistyczne wyposażenie dla geo...
Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie geodezji i prac kartograficznych. Współpracujemy zarówno ...
W branży geodezyjnej pracujemy już od 40 lat! Za nami setki zrealizowanych projektów dla małych, śr...

O firmie

Firma "Geo-Maks Robert Pichola" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7731972106. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 100671850.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Charłupia Mała w województwie łódzkim. Działa na rynku od 2009 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Osmolińska 26. Korespondencyjny kod pocztowy to: 98-200 Charłupia Mała. Kompletne współrzędne GPS to: 51.621921802603N, 18.6883245258763E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: geo-maks@wp.pl. "Geo-Maks Robert Pichola" to firma działająca w branży Usługi geodezyjne i kartograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 501 268 253.

Kontakt

Kontakt Geo-Maks Robert Pichola

Geo-Maks Robert Pichola, Charłupia Mała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Geo-Maks Robert Pichola


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.