Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8133590714
REGON: 369315730
Rok założenia:
2018
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Centrum działa dopiero od 2014 roku, ale dzięki współpracy z wieloma specjalistami z Polski i zza g...
Jasło, Krasińskiego 70 lok. 75
Głównym profilem naszej działalności jest organizowanie szkoleń zawodowych, a także kursów podnoszą...
Matematyka mentalna z językiem angielskim to nowa metoda rozwoju umiejętności matematycznych i języ...
Głównym profilem naszej działalności jest przeprowadzanie terapii psychologicznych oraz udzielanie ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Gabinet Psychoterapeutyczny Psycholog Radosław Szafrański" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8133590714. Numer REGON firmy to: 369315730.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Rzeszów w województwie podkarpackim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2018 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Azaliowa 7. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 35-604 Rzeszów. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.0045255029297N, 22.0232874454812E. Przedsiębiorstwo "Gabinet Psychoterapeutyczny Psycholog Radosław Szafrański" działa od lat w branży Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Gabinet Psychoterapeutyczny Psycholog Radosław Szafrański

Gabinet Psychoterapeutyczny Psycholog Radosław Szafrański, Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gabinet Psychoterapeutyczny Psycholog Radosław Szafrański


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.