Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5961588899
REGON: 362143578
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "G2 Studio Grzegorz Pakuła" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5961588899. Firma ma numer REGON: 362143578.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Międzyrzecz w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wojska Polskiego 30b lok. 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 66-300 Międzyrzecz. Kompletne współrzędne GPS to: 52.44061393621N, 15.5707028960339E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: g2studio@o2.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "G2 Studio Grzegorz Pakuła" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt G2 Studio Grzegorz Pakuła

G2 Studio Grzegorz Pakuła, Międzyrzecz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie G2 Studio Grzegorz Pakuła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.