Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213929165
REGON: 38898810800000
KRS: 0000900637
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Firma "Fundacja Warszawska Gastronomia" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5213929165. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38898810800000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000900637.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2021. Przedsiębiorstwo znajduje się na Mazowiecka 11A. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-593 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.20697N, 20.99642E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Fundacja Warszawska Gastronomia" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Fundacja Warszawska Gastronomia

Fundacja Warszawska Gastronomia, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Warszawska Gastronomia


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.